יום ראשון, 5 בנובמבר 2023

מה ללבוש לדייט עם מסורתי

 כאן במדינת ישראל שאלות בנושא זיקה לדת רלוונטיות בשלבים ראשונים של היכרות. זוגיות של חילוני עם מסורתית עלולה להתפתח לאהבה גדולה או להיכשל בגדול. הסוד לזוגיות מוצלחת בין דתי/מסורתי לחילונית או ההפך הוא גמישות ונכונות של שני הצדדים לתקשר את הקשיים. אדם דתי לא יוכל להתגמש ולאכול אוכל לא כשר, אך קיימים מסורתיים וגם דתיים שמוכנים להתגמש לטובת בני הזוג שלהם ולאכול במסעדות שמגישות אוכל כשר אך אין להן תעודת כשרות בגלל שהן פתוחות בשבת. 

חשוב מאוד לשוחח כבר בשלב שיחת ההיכרות הראשונית על הנושא ולציין שאתם שומרים שבת או לא שומרים שבת, שומרים נגיעה, שומרים נידה, אוכלים רק אוכל כשר. תהיו כנים ופתוחים מראש ותגדילו את הסיכויים שלכם למצוא בן/בת זוג מתאימים, אל תבזבזו את הזמן שלכם או של הפרטנרים שלכם. אם אתם יודעים מראש שלא תרצו לשמור שבת - וותרו על היכרות עם אדם שכן שומר שבת. 

מה ללבוש לדייט ראשון עם מסורתי?

את חילונית והוא יודעת את זה כך שהוא לא מצפה ממך להתלבש בצורה צנועה אך כן חשוב שתבחרי בלבוש מכובד ומכבד. ההמלצה היא על לבוש שמספר מי את ומשקף את הלבוש הקבוע שלך. אם את אוהבת ללבוש בגדים חשופים ויודעת שהוא נרתע מבחורות שאוהבות לחשוף את הגוף - יש לנו כאן אי התאמה, יכול להיות שכדאי לחשוב פעמיים על המשך הקשר. אל תמהרי לוותר על מי שאת!

בחירה נכונה של לבוש לדייט ראשון עם מסורתי תהיה ג'ינס עם חולצה מחמיאה (מחשוף סולידי). אפשרות נוספת תהיה שמלת מידי. נשתדל שלא לבחור מכנסונים קצרים מאוד, חצאית קצרה מאוד או מחשוף נדיב שעלולים לגרום לפרטנר שלך אי נוחות. בנוסף, נבחר מקום לדייט שמגיש אוכל כשר ונבחר להזמין אוכל כשר. גם אם אתם לא נוהגים לשמור על כשרות באוכל כבדו את הצד השני ותבחרו במקום שמגיש אוכל כשר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה